სამართავი პანელი
WebChat-ის გვერდი
როდესაც შეხვალთ ბოტის მართვის სექციაში და აირჩევთ WebChat-ს, საუბრებს დაინახავთ პირდაპირ მთავარ ინტერფეისში, ცალკეული ჩანართების საჭიროების გარეშე. მარცხენა პანელი აჩვენებს ყველა ჩატის საუბრის სიას მომხმარებლის სახელებით და დროის ნიშნულებით, ხოლო მარჯვენა პანელი აჩვენებს სრულ საუბარს, როდესაც აირჩევთ რომელიმე ჩატს.

საუბრის ხედი აჩვენებს მომხმარებელსა და ბოტს შორის გაცვლილ ყველა შეტყობინებას, მკაფიო წარწერებით, რომლებიც მიუთითებს, თუ საიდან მოვიდა პასუხი – აგენტისგან თუ მომხმარებლისგან. შეგიძლიათ მომხმარებელთან შეტყობინებების გაგზავნა უშუალოდ სამართავი პანელის მეშვეობით, საუბრის პანელის ბოლოში არსებული ტექსტის შეყვანის ველის გამოყენებით. თითოეული საუბრის ზედა მარჯვენა კუთხეში ნახავთ ღილაკს, რომლითაც საჭიროების შემთხვევაში საუბარს გადასცემთ (assign) ადამიან ოპერატორს და გამორთავთ ბოტს. ზედა მარჯვენა კუთხეში ასევე არის კომენტარის დაწერის ღილაკი სადაც შეგეძლებათ ამ კონკრეტულ საუბრზე კომენტარის გაკეთება.
კონფიგურაცია
კონფიგურაციის (configuration) ჩანართი მიჰყვება Facebook-ისა და Messenger-ის იგივე სტრუქტურას. AI ბოტის გადამრთველი ააქტიურებს ან გამორთავს ბოტს WebChat-ისთვის. System prompt განსაზღვრავს, თუ როგორ იქცევა ბოტი WebChat საუბრებში. RAG დოკუმენტები მეხსიერება (Memory) გვერდიდან ჩნდება გადამრთველებით, რათა ჩართოთ ან გამორთოთ კონკრეტული ცოდნა WebChat-ისთვის. CRM ინტეგრაციები ნაჩვენებია ინდივიდუალური გადამრთველებით WebChat-ზე წვდომისთვის. ხელსაწყოების გამოყენების სექცია აჩვენებს ბოტის ყველა ხელმისაწვდომ შესაძლებლობას აქტივაციის კონტროლით, სპეციალურად WebChat-ისთვის.
მოგვწერეთ Whatsapp-ზე +995 599 100 987
ან მეილზე: info@simpler.ge